Sådan kommer du igang

For at gøre det så nemt som muligt at komme igang har vi på nedenstående video gennemgået IO Planner og viser her hvordan der besvares på anmeldelser.

Notifikationer

Der udsendes følgende påmindelser til jeres hovedmail (info@hotel.....dk):

  • 1 gang dagligt udsendes notifikation omkring ny anmeldelser
  • 1 gang om ugen udsendes notifikation omkring antallet af håndteret anmeldelser

Ønskes der andre notifikationsintervaller eller andre brugere oprettet i systemet, kontakt da DH på nedenstående oplysninger:

Support

Har du brug for hjælp eller har spørgsmål, så tag endelig fat i:

Joan S. Hermansen
Tlf. 4445 2720
salgsafdelingen@slet-dette.danske-hoteller.dk

Yderligere gennemgang af systemet kan du finde her

 

 

Regler

For at strømline håndteringen af anmeldelser mest muligt forventer vi at...

  • Anmeldelser håndteres på daglig basis
  • Såvel positive som negative anmeldelser "håndteres"

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Det er nødvendigt, at du er logget ind på de forskellige portaler for at kunne svare på dine anmeldelser. Sæt de forskellige portaler til at huske adgangskoden, så det bliver hurtigt og enkelt at besvare dem.

IO Planner indeholder mere end anmeldelser, som f.eks. en marketingsplan, rapportering fra jeres hjemmeside og online salg fra hjemmesiden.

Ønsker du mere information og en gennemgang af de andre punkter så kontakt: XXX

Login

Du kan logge ind i IO Planner her:

Login Glemt password

Har du glemt dit password, så kan du få tilsendt et nyt på linket ovenfor
- Husk, at alle hoteller er oprettet med hovedmailen