Sådan kommer du igang
For at gøre det så nemt som muligt at komme igang har vi på nedenstående video gennemgået IO Planner og viser her hvordan der besvares på anmeldelser.
Notifikationer
Der udsendes følgende påmindelser til jeres hovedmail (info@hotel.....dk):
- 1 gang dagligt udsendes notifikation omkring ny anmeldelser
- 1 gang om ugen udsendes notifikation omkring antallet af håndteret anmeldelser
Ønskes der andre notifikationsintervaller eller andre brugere oprettet i systemet, kontakt da DH på nedenstående oplysninger:
Support
Har du brug for hjælp eller har spørgsmål, så tag endelig fat i:
Joan S. Hermansen
Tlf. 4445 2720
salgsafdelingen@ danske-hoteller.dk
Yderligere gennemgang af systemet kan du finde her
Regler
For at strømline håndteringen af anmeldelser mest muligt forventer vi at...
- Anmeldelser håndteres på daglig basis
- Såvel positive som negative anmeldelser "håndteres"
FAQ - ofte stillede spørgsmål
Det er nødvendigt, at du er logget ind på de forskellige portaler for at kunne svare på dine anmeldelser. Sæt de forskellige portaler til at huske adgangskoden, så det bliver hurtigt og enkelt at besvare dem.
IO Planner indeholder mere end anmeldelser, som f.eks. en marketingsplan, rapportering fra jeres hjemmeside og online salg fra hjemmesiden.
Ønsker du mere information og en gennemgang af de andre punkter så kontakt: XXX
Login
Du kan logge ind i IO Planner her:
Har du glemt dit password, så kan du få tilsendt et nyt på linket ovenfor
- Husk, at alle hoteller er oprettet med hovedmailen