Er du stødt på et spørgsmål, så læs med her!

Nedenfor finder du en liste over de mest stillede spørgsmål vedrørende ophold, gavekort m.m. hos Danske Hoteller.

Fandt du ikke svaret, som du ledte efter?
Kontakt hotellet direkte ved booking af ophold - find kontaktoplysninger her.
Drejer dit spørgsmål sig om gavekort m.m., kan du kontakte os på info@slet-dette.danske-hoteller.dk


Spørgsmål vedr. betaling

Hvis du oplever, at beløbet stadig er reserveret på din konto efter annullering, så kontakt os på info@slet-dette.danske-hoteller.dk.

Oplys venligst reservationsnummer, hvilket hotel det drejer sig om, dato for opholdet og evt. dato for booking af opholdet i mailen.

Du har to muligheder for betaling ved booking af ophold:

Betal på hotellet men angiv kortoplysninger: Her angiver du dine kortoplysninger ved booking, men selve betalingen sker først ved check ud på hotellet.

Forudbetal online med det samme: Hvis du vælger denne mulighed, vil betalingen for opholdet ske med det samme online. Dermed vil der ikke være noget at betale ved check ud. (Denne mulighed kan dog ikke vælges fra Danske Hotellers hovedside).

Har du booket vores kør-selv-ferie, vil du altid skulle betale ved check-ud.

Beløbet på debitkortet reserveres i op til 30 dage. Skulle der opstå problemer, er du velkommen til at kontakte os på info@slet-dette.danske-hoteller.dk med information om reservationsnummer, fulde navn, bookingdato, beløb og hotel.

Hvis der vælges at betale på hotellet, skal der altid angives kortoplysninger for at forsøge at minimere svindelbookinger. Hvis man angiver kortoplysninger, vil der på et debitkort altid blive reserveret et beløb. Det er en del af betingelserne, når man har et debitkort, hvor man ikke kan lave overtræk. Dette er en bestemmelse, som NETS har pålagt kortet, og det er ikke noget, vi har indflydelse på. Debitkortet kan ikke overtrækkes, og der skal derfor altid være dækning for købet. Derfor er det lavet på denne måde.


Spørgsmål vedr. din booking

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse, er bookingen ofte ikke gået igennem. Vi opfordrer derfor til at prøve at booke igen.

Du er altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for at få bekræftet, om bookingen er gået igennem. Du finder kontaktoplysninger på hotellerne her.

Ved spørgsmål om din booking skal du kontakte det hotel, du har booket, eller forsøger at booke ophold på.

Du finder kontaktoplysninger på hotellerne her.


Spørgsmål vedr. vores fordelsprogram og nyhedsbrev

Nej, der optjenes ikke bonus på specialarrangementer og større selskaber/fester med mad og drikke i restauranterne.

Specialarrangementer inkluderer f.eks. arrangementer, der fremgår af arrangements-kalenderen på hjemmesiden.

Du optjener bonus på flg.:

Ophold booket online på Danske Hotellers hjemmeside eller hotellernes egne hjemmesider. Du finder en oversigt med hotellernes oplysninger her.

Køb af mad og drikke fra menukortet til listepriser i vores restauranter på Danske Hotellers 26 hoteller.

Gælder ikke specialarrangementer og stører selskaber. 

Når du er fordelsgæst, vil du samtidig modtage vores nyhedsbrev med inspiration til ophold og gode tilbud.

Som fordelsgæst optjener du 2,5 % bonus på online-bookinger og køb af mad og drikke til listepriser i restauranten.

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, bliver du samtidig tilmeldt vores fordelsprogram og vil optjene 2,5 % bonus på online-bookinger samt køb af mad og drikke til listepriser i restauranten.

Har du ikke modtaget bonuskroner for dit sidste ophold, så kontakt venligst hotellet direkte pr. mail og oplys dit reservationsnummer, navn, ankomstdato og afrejsedato. Hotellet vil derefter tilskrive dig bonus hurtigst muligt.

Har du besøgt restauranten, vedhæft venligst en kopi af kvitteringen i mailen.

Find oplysninger på hotellerne her.

Bemærk: Du er kun berettiget til bonus ved online-bookinger og køb i restauranten til listepriser.

Du kan tilmelde dig vores fordelsprogram her.

Når du tilmelder dig vores fordelsprogram og optjener bonus, vil du samtidig modtage vores nyhedsbrev med gode tilbud.


Spørgsmål vedr. gavekort

Gavekort fra Danske Hoteller er gyldigt 3 år fra udstedelsesdato.

Du kan altid se udstedelsesdatoen på dit gavekort. 

Ja, du kan frit vælge at overdrage dit gavekort til en anden person.

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@slet-dette.danske-hoteller.dk, så vil vi undersøge mulighederne forlængelse.

Vedhæft venligst et billede af gavekortet.

Det afhænger først og fremmest af, hvilket gavekort du har købt.

Har du købt et gavekort til en bestemt begivenhed/ophold, kan gavekortet kun benyttes hertil – det vil også fremgå af gavekortet.

Har du købt ”Gavekort til Danske Hoteller”, kan du benytte gavekortet på alle vores 26 hoteller og kroer rundt om i Danmark, inklusiv restauranterne på hotellerne.
Du kan finde en oversigt over alle hoteller, hvor du kan benytte gavekortet, her.

Danskedeals.dk er Danske Hotellers dealsite, hvor der løbende kommer gode tilbud fra vores 26 hoteller og kroer rundt om i Danmark. Det er også her, du kan købe gavekort til alle vores 26 hoteller på valgfrit beløb.

Nej, du behøver ikke bruge hele beløbet på én gang. Benytter du ikke hele beløbet, vil hotellet udstede dig et nyt gavekort med restbeløbet. 


Spørgsmål vedr. danskedeals.dk

Danskedeals.dk er en hjemmeside fra Danske Hoteller.

På danskedeals.dk har vi samlet gode tilbud/deals fra vores 26 hoteller rundt om i Danmark. Vi opdaterer løbende vores deals, så der altid er nye og spændende tilbud på siden.

På danskedeals.dk kan du også købe gavekort på valgfrit beløb til alle Danske Hotellers hoteller og restauranter.

Kontakt os venligst på info@slet-dette.danske-hoteller.dk og oplys det fulde navn og e-mailadressen, der er angivet ved køb.

Vi vil derefter sørge for at gensende dealbeviset til dig hurtigst muligt.